|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 Runda Pucharu
Toru Słomczyn 2015 - Słomczyn, 01.08.2015r. |
|
|
|
|
|
|
klasyfikacja klasy
3 (do 1600 ccm) |
|
nr st. |
załoga |
auto |
klasa |
wyniki |
suma wyników |
miejsce |
Sz-1 |
Sz-2 |
Sz-3 |
Sz-4 |
Sz-5 |
Sz-6 |
Sz-7 |
Sz-8 |
Sz-9 |
czas |
kary |
wynik |
czas |
kary |
wynik |
czas |
kary |
wynik |
czas |
kary |
wynik |
czas |
kary |
wynik |
czas |
kary |
wynik |
czas |
kary |
wynik |
czas |
kary |
wynik |
czas |
kary |
wynik |
27 |
Krupa Adam /
Olkowicz Adam |
Opel Corsa |
3 |
63,29 |
|
63,29 |
54,69 |
|
54,69 |
61,10 |
|
61,10 |
62,37 |
|
62,37 |
53,97 |
|
53,97 |
61,24 |
|
61,24 |
62,55 |
|
62,55 |
55,03 |
|
55,03 |
61,27 |
|
61,27 |
535,51 |
1 |
22 |
FRELICH Hubert /
Ilczuk Alex |
Subaru Justy |
3 |
62,83 |
|
62,83 |
53,00 |
|
53,00 |
61,44 |
|
61,44 |
62,27 |
|
62,27 |
63,16 |
|
63,16 |
59,41 |
|
59,41 |
62,99 |
|
62,99 |
53,16 |
|
53,16 |
59,99 |
5,00 |
64,99 |
543,25 |
2 |
23 |
SOWA Adam |
Honda CRX |
3 |
64,97 |
|
64,97 |
56,57 |
|
56,57 |
60,41 |
|
60,41 |
63,42 |
|
63,42 |
56,66 |
|
56,66 |
61,38 |
|
61,38 |
64,20 |
|
64,20 |
56,63 |
|
56,63 |
60,94 |
|
60,94 |
545,18 |
3 |
25 |
Sułek Przemysław |
Peugeot 206 |
3 |
63,82 |
|
63,82 |
56,59 |
|
56,59 |
61,24 |
|
61,24 |
64,44 |
|
64,44 |
55,84 |
|
55,84 |
61,36 |
|
61,36 |
64,22 |
|
64,22 |
57,03 |
|
57,03 |
61,59 |
|
61,59 |
546,13 |
4 |
24 |
Papis Maciej /
Wyrzyk Michał |
Peugeot 206 |
3 |
63,37 |
|
63,37 |
56,53 |
|
56,53 |
61,02 |
5,00 |
66,02 |
65,36 |
|
65,36 |
55,47 |
|
55,47 |
60,75 |
|
60,75 |
65,16 |
|
65,16 |
55,63 |
|
55,63 |
60,61 |
5,00 |
65,61 |
553,90 |
5 |
26 |
Stelmach Paweł /
Macios Maciej |
Citroen Saxo |
3 |
66,44 |
|
66,44 |
58,22 |
|
58,22 |
66,96 |
|
66,96 |
65,24 |
5,00 |
70,24 |
58,40 |
5,00 |
63,40 |
64,86 |
5,00 |
69,86 |
68,91 |
5,00 |
73,91 |
57,44 |
|
57,44 |
65,44 |
|
65,44 |
591,91 |
6 |
|
|
taryfy dla
klasy 3: |
|
94,25 |
|
79,50 |
|
90,62 |
|
93,41 |
|
80,96 |
|
89,12 |
|
93,83 |
|
79,74 |
|
91,41 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|