|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 Runda Pucharu
Toru Słomczyn 2015 - Słomczyn, 11.07.2015r. |
|
|
|
|
|
klasyfikacja klasy
1 (do 1150 ccm) |
|
|
|
nr
st. |
załoga |
auto |
klasa |
wyniki |
suma wyników |
miejsce |
Próba I |
Próba II |
Próba III |
Sz-1 |
Sz-2 |
Sz-3 |
Sz-4 |
Sz-5 |
Sz-6 |
Sz-7 |
Sz-8 |
Sz-9 |
czas |
kary |
wynik |
czas |
kary |
wynik |
czas |
kary |
wynik |
czas |
kary |
wynik |
czas |
kary |
wynik |
czas |
kary |
wynik |
czas |
kary |
wynik |
czas |
kary |
wynik |
czas |
kary |
wynik |
4 |
Kowalski Tomasz / Nowak Łukasz |
Fiat CC |
1 |
108,23 |
|
108,23 |
65,62 |
|
65,62 |
73,19 |
|
73,19 |
103,84 |
|
103,84 |
66,79 |
|
66,79 |
73,17 |
|
73,17 |
105,63 |
|
105,63 |
63,22 |
|
63,22 |
73,47 |
|
73,47 |
733,16 |
1 |
1 |
Krystianik Szymon |
Fiat Punto |
1 |
111,13 |
|
111,13 |
65,44 |
|
65,44 |
78,45 |
|
78,45 |
105,27 |
|
105,27 |
65,15 |
|
65,15 |
74,70 |
|
74,70 |
105,56 |
|
105,56 |
63,90 |
5,00 |
68,90 |
77,28 |
|
77,28 |
751,88 |
2 |
5 |
KULESZA Łukasz /
Targosiński Michał |
Fiat SC |
1 |
113,82 |
|
113,82 |
66,34 |
|
66,34 |
74,66 |
|
74,66 |
110,20 |
|
110,20 |
63,68 |
|
63,68 |
75,09 |
|
75,09 |
116,76 |
|
116,76 |
62,31 |
|
62,31 |
74,63 |
|
74,63 |
757,49 |
3 |
3 |
Regulski Mariusz /
Regulska Kinga |
Fiat SC |
1 |
115,24 |
|
115,24 |
65,97 |
5,00 |
70,97 |
76,56 |
|
76,56 |
107,45 |
|
107,45 |
63,41 |
|
63,41 |
75,78 |
|
75,78 |
110,19 |
|
110,19 |
63,44 |
|
63,44 |
75,16 |
|
75,16 |
758,20 |
4 |
6 |
Pawlak Leszek |
Nissan Micra |
1 |
162,35 |
T |
162,35 |
62,84 |
|
62,84 |
73,94 |
|
73,94 |
108,63 |
|
108,63 |
64,19 |
|
64,19 |
75,24 |
|
75,24 |
108,31 |
|
108,31 |
62,38 |
|
62,38 |
74,34 |
|
74,34 |
792,22 |
5 |
2 |
Reczek Sebastian |
Fiat SC |
1 |
162,35 |
T |
162,35 |
70,34 |
|
70,34 |
84,63 |
|
84,63 |
117,55 |
|
117,55 |
68,37 |
|
68,37 |
80,94 |
|
80,94 |
113,16 |
|
113,16 |
69,50 |
|
69,50 |
78,99 |
5,00 |
83,99 |
850,83 |
6 |
|
|
taryfy dla
klasy 1: |
|
162,35 |
|
94,26 |
|
109,79 |
|
155,76 |
|
95,12 |
|
109,76 |
|
158,34 |
|
93,47 |
|
110,21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|