|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
III Runda Pucharu
Toru Słomczyn 2012 - Słomczyn, 23.06.2012r. |
|
|
|
|
|
|
klasyfikacja klasy
2 |
|
nr
st. |
załoga |
auto |
klasa |
wyniki |
suma wyników |
miejsce |
Sz-1 |
Sz-2 |
Sz-3 |
Sz-4 |
Sz-5 |
Sz-6 |
Sz-7 |
Sz-8 |
Sz-9 |
czas |
kary |
wynik |
czas |
kary |
wynik |
czas |
kary |
wynik |
czas |
kary |
wynik |
czas |
kary |
wynik |
czas |
kary |
wynik |
czas |
kary |
wynik |
czas |
kary |
wynik |
czas |
kary |
wynik |
3 |
Budzis Przemysław / Wieczorek Piotr |
Fiat SC |
2 |
57,01 |
|
57,01 |
86,40 |
|
86,40 |
67,09 |
|
67,09 |
56,63 |
|
56,63 |
83,50 |
|
83,50 |
66,62 |
|
66,62 |
55,59 |
|
55,59 |
83,18 |
5,00 |
88,18 |
66,65 |
|
66,65 |
627,67 |
1 |
41 |
Laskowski Maciej / Traczyk Marek |
Citroen AX |
2 |
57,34 |
|
57,34 |
86,56 |
|
86,56 |
68,76 |
|
68,76 |
56,27 |
|
56,27 |
85,72 |
|
85,72 |
67,55 |
|
67,55 |
55,77 |
|
55,77 |
83,93 |
|
83,93 |
67,32 |
|
67,32 |
629,22 |
2 |
4 |
Groszyk Jakub / Kęsy Dorota |
Fiat SC |
2 |
59,27 |
|
59,27 |
83,23 |
|
83,23 |
67,29 |
|
67,29 |
58,82 |
5,00 |
63,82 |
86,03 |
|
86,03 |
66,31 |
5,00 |
71,31 |
56,49 |
|
56,49 |
83,87 |
|
83,87 |
67,20 |
|
67,20 |
638,51 |
3 |
2 |
Dąbkowski Michał / Ołowski Maciej |
Ford Escort |
2 |
59,16 |
|
59,16 |
87,46 |
|
87,46 |
71,63 |
|
71,63 |
59,99 |
|
59,99 |
88,56 |
|
88,56 |
71,28 |
|
71,28 |
58,46 |
|
58,46 |
86,84 |
|
86,84 |
72,20 |
|
72,20 |
655,58 |
4 |
35 |
Banachowicz Konrad |
Fiat SC |
2 |
59,94 |
|
59,94 |
88,93 |
|
88,93 |
72,62 |
|
72,62 |
58,11 |
|
58,11 |
88,03 |
|
88,03 |
71,46 |
|
71,46 |
58,16 |
|
58,16 |
88,12 |
|
88,12 |
71,21 |
|
71,21 |
656,58 |
5 |
1 |
Skóra Tomasz / Borkowska Marika |
Kia Picanto |
1 |
61,18 |
|
61,18 |
97,12 |
|
97,12 |
73,06 |
5,00 |
78,06 |
60,14 |
|
60,14 |
101,56 |
|
101,56 |
72,97 |
|
72,97 |
58,86 |
|
58,86 |
125,81 |
|
125,81 |
72,08 |
|
72,08 |
727,78 |
6 |
|
|
taryfy dla
klasy 2: |
|
85,52 |
|
124,85 |
|
100,64 |
|
84,41 |
|
125,25 |
|
99,93 |
|
83,39 |
|
125,81 |
|
99,98 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|