|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 Cynamonowy Slajd
- Słomczyn, 2010.06.26 |
|
|
|
|
|
|
klasyfikacja klasy
1 (Subaru wolnossące) |
|
nr st. |
załoga |
auto |
klasa |
wyniki |
suma wyników |
miejsce |
ABJ Motel Subaru |
SzH Quazar |
Sz-1 |
Sz-2 |
Sz-3 |
czas |
kary |
wynik |
czas |
kary |
wynik |
czas |
kary |
wynik |
czas |
kary |
wynik |
czas |
kary |
wynik |
34 |
Barłomiej Czwartosz, Michał Górski |
Subaru Impreza |
1 |
58,68 |
5,00 |
63,68 |
7,81 |
|
7,81 |
94,35 |
|
94,35 |
66,69 |
5,00 |
71,69 |
64,04 |
|
64,04 |
301,57 |
1 |
27 |
Tomasz Kuczkowski, Robert Zajadziński |
Subaru Legacy |
1 |
59,56 |
|
59,56 |
7,65 |
|
7,65 |
101,00 |
|
101,00 |
72,51 |
|
72,51 |
66,09 |
|
66,09 |
306,81 |
2 |
23 |
Piotr Rajski |
Subaru Impreza |
1 |
63,46 |
|
63,46 |
7,75 |
|
7,75 |
100,44 |
|
100,44 |
70,06 |
|
70,06 |
67,31 |
|
67,31 |
309,02 |
3 |
9 |
Łukasz Kowalski, Adam Jędrzejczyk |
Subaru Justy |
1 |
62,81 |
|
62,81 |
8,28 |
|
8,28 |
103,44 |
|
103,44 |
74,51 |
|
74,51 |
66,77 |
|
66,77 |
315,81 |
4 |
16 |
Marcin Dymiński, Łukasz Pudełek |
Subaru Impreza |
1 |
66,12 |
|
66,12 |
7,12 |
|
7,12 |
105,91 |
|
105,91 |
75,36 |
|
75,36 |
66,94 |
|
66,94 |
321,45 |
5 |
4 |
Przemysław Tul, Łukasz Neuman |
Subaru Impreza |
1 |
71,46 |
|
71,46 |
8,12 |
|
8,12 |
99,94 |
|
99,94 |
76,83 |
|
76,83 |
66,40 |
|
66,40 |
322,75 |
6 |
8 |
Adam Jędrzejczyk, Łukasz Kowalski |
Subaru Justy |
1 |
71,52 |
|
71,52 |
8,34 |
|
8,34 |
103,63 |
|
103,63 |
79,62 |
|
79,62 |
71,49 |
|
71,49 |
334,60 |
7 |
15 |
Łukasz Pudełek, Marcin Dymiński |
Subaru Impreza |
1 |
71,52 |
|
71,52 |
8,00 |
|
8,00 |
112,81 |
|
112,81 |
76,27 |
|
76,27 |
73,13 |
5,00 |
78,13 |
346,73 |
8 |
19 |
Andrzej Czokajło |
Subaru Forester |
1 |
61,59 |
|
61,59 |
7,16 |
|
7,16 |
|
t |
141,53 |
74,61 |
|
74,61 |
64,70 |
5,00 |
69,70 |
354,59 |
9 |
33 |
Maciej Kołdej, Paweł Buta |
Subaru Forester |
1 |
61,37 |
|
61,37 |
7,93 |
|
7,93 |
|
t |
141,53 |
|
t |
105,09 |
|
t |
96,06 |
411,98 |
10 |
|
|
taryfy dla
klasy 1: |
|
89,34 |
|
10,68 |
|
141,53 |
|
105,09 |
|
96,06 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|